AKADEMIA E-COMMERCE
Nowa porcja wiedzy co 2 tygodnie.
Przeczytaj nasze artykuły eksperckie i porady dla branży e-commerce.
Usprawnij swój sklep internetowy i sprzedawaj z sukcesem:
LIMITOWANY DOSTĘP
SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNEJ BAZY WIEDZY
Doświadczeni sprzedawcy internetowi wiedzą, że mimo skuteczności promocji cenowych, jest to krótkowzroczna metoda pozyskiwania klientów. Skuszeni niską ceną klienci kupią oczywiście u Ciebie, ale czy powrócą? Czy niższa cena niż u konkurencji sprawi, że ten sam klient ponownie zrobi u Ciebie zakupy? Badania przeprowadzone przez Coherent Path wykazały, że klienci, którzy zostali skłonieni do pierwszego zakupu zniżką, są o 50% mniej skłonni do dokonania drugiego zakupu. Pokazuje to prostą prawdę: niższe ceny niż u konkurencji rzadko prowadzą do lojalności wobec marki, przyciągają natomiast tzw. smart shoperów, którzy polują na okazje. Jak zatem dotrzeć do nowych klientów i budować świadomość marki bez ciągłego obniżania cen?