AKADEMIA E-COMMERCE
Nowa porcja wiedzy co 2 tygodnie.

Przeczytaj nasze artykuły eksperckie i porady dla branży e-commerce.
Usprawnij swój sklep internetowy i sprzedawaj z sukcesem:

  • zarządzaj e-sklepem zgodnie z najnowszymi trendami,
  • wprowadzaj zmiany i rozwijaj sprzedaż,
  • promuj się skutecznie i zyskaj pozycję na rynku.

Warto przeczytać

LIMITOWANY DOSTĘP
SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNEJ BAZY WIEDZY

11. Omnichannel - kiedy dużo to za dużo?

W dzisiejszym świecie, kiedy każdy ma prawie wszystko na wyciągnięcie ręki, działania, które pozwalają klientowi, aby mógł dotrzeć do wymarzonej marki kiedykolwiek, gdziekolwiek i jakkolwiek, wydają się kluczem do ich serc… i portfeli. Odpowiedzią na takie potrzeby klienta może być strategia omnichannel, która pozwala na zbudowanie jednorodnego doznania dla klienta niezależnie od tego, czy swoje zakupy będzie robił online, czy offline. Niemniej wielu sprzedawców zupełnie przecenia ideę omnichannel lub zupełnie jej nie rozumie. Skupiają się na dostarczeniu możliwie wielu kanałów zamiast na trafności oferty w danym kanale czy wyróżnieniu swojej oferty wśród konkurencji.

Omnichannel – jak być wszędzie tak, aby nie skończyć nigdzie?

Sama nazwa pochodzi od połączenia dwóch słów: omni – z łacińskiego wszystko, oraz channel – z angielskiego kierunek. Wiele firm
opiera swoją strategię omnichannel na budowaniu możliwie największej liczby kanałów sprzedaży, zapominając, że tak naprawdę
nie chodzi o kanały sprzedaży, a o klienta, który być może ich poszukuje. Oczywiście idea bycia wszędzie tam, gdzie mogą pojawić
się potencjalni klienci, brzmi wspaniale, jednak chcąc być wszędzie, łatwo skończyć... nigdzie. Prawidłowa obsługa klienta we wszystkich możliwych kanałach, w których się pojawia, niestety nie jest ani łatwa, ani tania. Nie należy zatem wpadać w pułapkę, która może dużo kosztować.

Aby zobaczyć dalszą część materiału
zostaw nam swoje dane

Wypełnij poniższy formularz :

Imię
Nazwisko
Email
Telefon komórkowy
Wielkość firmy


Zgody formalne:

Administratorem danych jest Forum Media Polska sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzali Twoje dane podane w formularzu w celu udostępnienia materiałów oraz w celu komunikacji handlowej drogą elektroniczną i/lub telefoniczną.

Możesz zgłosić sprzeciw wobec otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną w każdej chwili pisząc na bok@forum-media.pl. Jeżeli zdecydujesz się odwołać swoją zgodę na komunikację telefoniczną, również napisz na bok@forum-media.pl. Pełna informacja o regułach przetwarzania Twoich danych dostępna jest tutaj.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.