AKADEMIA E-COMMERCE
Nowa porcja wiedzy co 2 tygodnie.
Przeczytaj nasze artykuły eksperckie i porady dla branży e-commerce.
Usprawnij swój sklep internetowy i sprzedawaj z sukcesem:
LIMITOWANY DOSTĘP
SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNEJ BAZY WIEDZY
Sama nazwa pochodzi od połączenia dwóch słów: omni – z łacińskiego wszystko, oraz channel – z angielskiego kierunek. Wiele firm
opiera swoją strategię omnichannel na budowaniu możliwie największej liczby kanałów sprzedaży, zapominając, że tak naprawdę
nie chodzi o kanały sprzedaży, a o klienta, który być może ich poszukuje. Oczywiście idea bycia wszędzie tam, gdzie mogą pojawić
się potencjalni klienci, brzmi wspaniale, jednak chcąc być wszędzie, łatwo skończyć... nigdzie. Prawidłowa obsługa klienta we wszystkich możliwych kanałach, w których się pojawia, niestety nie jest ani łatwa, ani tania. Nie należy zatem wpadać w pułapkę, która może dużo kosztować.