AKADEMIA E-COMMERCE
Nowa porcja wiedzy co 2 tygodnie.

Przeczytaj nasze artykuły eksperckie i porady dla branży e-commerce.
Usprawnij swój sklep internetowy i sprzedawaj z sukcesem:

  • zarządzaj e-sklepem zgodnie z najnowszymi trendami,
  • wprowadzaj zmiany i rozwijaj sprzedaż,
  • promuj się skutecznie i zyskaj pozycję na rynku.

Warto przeczytać

LIMITOWANY DOSTĘP
SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNEJ BAZY WIEDZY

3. Elementy sklepu internetowego wpływające na sprzedaż

Wartość rynku e-commerce w Polsce w ciągu ostatnich lat systematycznie wzrastała, a obecnie szacuje się, że wynosi już ok. 50 mld zł. Co zrobić, aby zaistnieć i utrzymać się na rynku e-commerce? Podpowiadamy jakie są podstawowe elementy e-sklepu, na co zwrócić uwagę, aby polepszyć konwersję oraz jak poprawić user experience i usability e-sklepu?

vW sklepie internetowym, tak samo jak w tradycyjnym, na decyzje zakupowe konsumentów wpływają w dużej mierze emocje oraz elementy psychologiczne, a na nie z kolei silniej oddziałują komunikaty wizualne. W sklepach tradycyjnych, aby zwiększyć wyniki sprzedaży, wykorzystuje się m.in. merchandising. W sklepie internetowym ważna jest optymalizacja i użyteczność projektu wizualnego platformy sprzedaży.

 

Użytkownicy chętnie dokonują zakupów w sklepie, z którego korzystanie jest intuicyjne, a także szybko przyzwyczajają się do elementów, które zazwyczaj występują na innych stronach. Dlatego, aby wzbudzić zaufanie wśród potencjalnych e-klientów, należy odpowiednio dopracować user experience i usability sklepu oraz uwzględnić najnowsze trendy w tym zakresie. W celu zwiększenia zaufania do sklepu wzbogaca się je o fora dyskusyjne czy blogi, które są źródłem informacji dla potencjalnego klienta, dzięki czemu można również kreować wizerunek eksperta.

Aby zobaczyć dalszą część materiału
zostaw nam swoje dane

Wypełnij poniższy formularz :

Imię
Nazwisko
Email
Telefon komórkowy
Wielkość firmy


Zgody formalne:

Administratorem danych jest Forum Media Polska sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzali Twoje dane podane w formularzu w celu udostępnienia materiałów oraz w celu komunikacji handlowej drogą elektroniczną i/lub telefoniczną.

Możesz zgłosić sprzeciw wobec otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną w każdej chwili pisząc na bok@forum-media.pl. Jeżeli zdecydujesz się odwołać swoją zgodę na komunikację telefoniczną, również napisz na bok@forum-media.pl. Pełna informacja o regułach przetwarzania Twoich danych dostępna jest tutaj.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.