AKADEMIA E-COMMERCE
Nowa porcja wiedzy co 2 tygodnie.
Przeczytaj nasze artykuły eksperckie i porady dla branży e-commerce.
Usprawnij swój sklep internetowy i sprzedawaj z sukcesem:
LIMITOWANY DOSTĘP
SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNEJ BAZY WIEDZY
Jest to sytuacja, w której dla nowej firmy wchodzącej na rynek lub firmy funkcjonującej tylko w ramach sprzedaży offline budujesz e-sklep od podstaw. W pierwszym etapie najważniejsze będzie pozyskanie dobrego jakościowo ruchu na stronie oraz wypromowanie marki. Skup swoje działania na pozyskaniu klienta i transakcji. Nie mając własnej bazy subskrybentów, oprzyj działania na pozyskaniu użytkowników z innych baz, np. poprzez mailingi do baz zewnętrznych, działania PR, które pomogą w rozpoznawalności marki, wszelkie kampanie sprzedażowe typu kampanie Adwords, programy afiliacyjne, retargeting oraz bardzo ważne pozycjonowanie sklepu. Ponieważ nie masz odniesienia do przeszłości, cele te powinny być bardziej wartościowe niż procentowe.